სტატიები / საქართველოში გამოცემული

ფილტრი

ფაკულტეტი/ინსტიტუტი:

დეპარტამენტები ვერ მოიძებნა

შეიყვანეთ სახელი: და გვარი:

ან

პირადი ნომერი: ან ამოირჩიეთ გამოქვეყნების თარიღი:
მოცემულ კატეგორიაში წარმოდგენილია:  20 ჩანაწერი /  25124 ჩანაწერიდან.


ძებნის განულება

მ. სოსელია, თ. როსტიაშვილი. მარკეტინგი მცირე ბიზნესის სფეროს დარგებში. . 2012წ. შ. მესხიას ზუგდიდის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი, შრომების კრებული . გამომცემლობა უნივერსალი, , 2012.

კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია, კ. ღურწკაია. მარკეტინგი სამრეწველო ბაზრებზე-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2014წ. N3, გვ.223-237.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო. მარკეტინგი სამრეწველო ბაზრებზე-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2014წ. N3, გვ. 223-237.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგი სამრეწველო ბაზრებზე-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, 223-237.

ე. ხახუტაშვილი. მარკეტინგი ტელეკომუნიკაციაში. საქ.განათლების მეცნიერებათა აკადემია;საქ.განათლ.მეც.აკადემიის ჟ.მოამბის დამატება შრომები. 2010წ. 1/16; გვ. 200-205; ISSN №1512-102X.

ე. მალანია, ე. მაღლაკელიძე;. მარკეტინგი, როგორც მომხმარებლის ღირებულების მართვის ინსტრუმენტი. . ჟურნალი ეკონომიკა . 2010წ. # 7 – 9.

კ. ღურწკაია, კარლო ღურწკაია, თათია ღურწკაია. მარკეტინგი- ლექციების კურსი. ჟ. სოციალური ეკონომიკა . 2013წ. N 6, გვ. 260-268.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო. მარკეტინგი- ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2013წ. N6.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგი-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2013წ. N6, 241-262.

ნ. ღიბრაძე, ე. ხახუტაშვილი. მარკეტინგის განვითარებისადმი ახლებური მიდგომის ფილოსოფია. ჟურნალი "განათლება". 2016წ. #2, გვ.172-177.

ლ. გვაჯაია. მარკეტინგის მართვა ინოვაციურ სფეროში. ჟ. მედიცინისა და მენეჯმენტის თანამედროვე პრობლემები. 2017წ. #3, გვ.61-67.

ლ. გვაჯაია. მარკეტინგის მართვა ინოვაციურ სფეროში. მედიცინისა და მენეჯმენტის თანამედროვე პრობლემები. 2017წ. #3. გვ.გვ..61-67.

ნ. შონია, ახვლედიანი მაია. მარკეტინგის როლი საბანკო სისტემის განვითარებაში . ჟურნალი „სოციალური ეკონომიკა“. 2012წ. 3.

ო. გელაშვილი, ტაბატაძე გ.. მარკეტინგის სისტემა საავტომობილო ტრანსპორტზე . საქართველოს სახელმწიფო აგრარული უნივერსიტეტი. 2001წ. სამეცნიერო შრომების კრებული #14, თბილისი, გვ.4.

ბ. ბარკალაია. მარკეტინგის სტრატეგია ტურისტულ ბაზარზე. სტუ–ს ბიზნეს–ინჟინერინგის ფაკულტეტისა და ევროპული უნივერსიტეტის საერთაშორისო რეცენზირებადი და რეფერირებადი სამეცნიერო ჟურნალი „სოციალური ეკონომიკა” . 2013წ. №3, 0.2 ნ.თ..

ბ. ბარკალაია. მარკეტინგის სტრატეგია ტურისტულ ბაზარზე. სტუ–ს ბიზნეს–ინჟინერინგის ფაკულტეტისა და ევროპული უნივერსიტეტის საერთაშორისო რეცენზირებადი და რეფერირებადი სამეცნიერო ჟურნალი „სოციალური ეკონომიკა”. 2013წ. №3. 92-96 .

გ. იაშვილი. მარკეტინგის ფუნქციონალური სტრატეგიები მცირე ბიზნესში. . სამეცნიერო ჟურნალი ,,ხელისუფლება და საზოგადოება”. 2008წ. №3(7), ტომი I გვ. 102-114.

კ. ღურწკაია, კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია. მარკეტინგული არხების მართვა-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2015წ. N6, გვ.197-215.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო, ღურწკაია კარლი. მარკეტინგული არხების მართვა-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2015წ. N6, გვ. 147-164.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგული არხების მართვა-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2015წ. N5, გვ.147-164.