სტატიები / საქართველოში გამოცემული

ფილტრი

ფაკულტეტი/ინსტიტუტი:

დეპარტამენტები ვერ მოიძებნა

შეიყვანეთ სახელი: და გვარი:

ან

პირადი ნომერი: ან ამოირჩიეთ გამოქვეყნების თარიღი:
მოცემულ კატეგორიაში წარმოდგენილია:  20 ჩანაწერი /  25124 ჩანაწერიდან.


ძებნის განულება

მ. ოხანაშვილი, ნეფარიძე მ.. მარკეტინგული ბიზნესპროცესების პროგრამული რეალიზაცია ახალი ტექნოლოგიებით. კომპიუტინგი/ინფორმატიკა, განათლების მეცნიერებები, მასწავლებლის განათლება ბათუმი. 2014წ. .

კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია, კ.ღურწკაია. მარკეტინგული გარემო-ლექციების კურსი. ჟ. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, გვ.182-200.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო. მარკეტინგული გარემო-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2014წ. N3, 182-200.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგული გარემო-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, 182-200.

გ. ტყეშელაშვილი, გრიგოლაშვილი ზ.. მარკეტინგული დაგეგმვა, როგორც მიზნის მიღწევის საშუალება. ჟურნ. „ეკონომიკა“ . 2014წ. 3-4.

გ. ტყეშელაშვილი, გრიგორაშვილი ზურაბი. მარკეტინგული დაგეგმვა, როგორც მიზნის მიღწევის საშუალება.. ჟურნალი "ეკონომიკა". 2013წ. # 3-4..

А. Едиберидзе, Л. Тедешвили, ე. აბუაშვილი, ე. აბესაძე. მარკეტინგული თამაშები. გამომცემლობა "ტექნიკური უნივერსიტეტი". 2009წ. 41 გვ.

რ. ოთინაშვილი, მახვილაზე კახაბერ. მარკეტინგული კვლევა - ბიზნესის რეინჟინერინგის საწყისი ეტაპი. ეკონომიკა. 2015წ. #1-2, გვ.97-106;.

რ. ოთინაშვილი, მახვილაძე კახაბერ. მარკეტინგული კვლევა - ბიზნესის წარმატების აუცილებელი პირობა. ბიზნეს-ინჟინერინგი. 2016წ. N1-2, გვ.82-86 ;.

კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია, კ.ღურწკაია. მარკეტინგული კვლევები-ლექციების კურსი. ჟ. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, გვ.238-255.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო. მარკეტინგული კვლევები-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2014წ. N3, გვ. 238-255.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგული კვლევები-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, 238-255.

ე. ხახუტაშვილი. მარკეტინგული კომუნიკაციის მიზანი, იერარქია და კომუნიკაციური ეფექტების სივრცითი მოდელი. საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ჟურნალ "მოამბის" დამატება,შრ.. 2008წ. 12,255-262გვ ISSN #1512-102X.

მ. ოხანაშვილი, მ. ხართიშვილი. მარკეტინგული მართვის პრობლემები და ამოცანები წარმოებაში. 21-ე საუკუნის მეცნიერებისა და ტექნოლოგიების განვითარების ძირითადი პარადიგმები. შრომები II . 2012წ. გვ.440-443.

ნ. თოფურია. მარკეტინგული მოდელის დაპროექტება UML-ტექნოლოგიით უნივერსიტეტის მონაცემთა ბაზების აგებისას.. სტუ შრ.კრებ.: “მას”-N1(6). 2009წ. 99-103.

თ. კვარაცხელია. მარკეტინგული მოთხოვნილებების გათვალისწინება სასოფლო-სამეურნეო წარმოების განლაგებისა და სპეციალიზაციის ოპტიმიზაციის მათემატიკურ მოდელში. საქართველოს ს/მ მეცნ. აკადემიის მოამბე. 2005წ. # 13. 25-29გვ. .

ე. თურქია, გ. სურგულაძე, მ. ოხანაშვილი, სურგულაძე გიორგი. მარკეტინგული პროცესების მართვის ერთი მოდელის შესახებ ფერადი პეტრის ქსელებით. სტუ შრ.კრებ.: ”მას”. 2008წ. 2(5), 63-70.

ე. თურქია, მ. ოხანაშვილი. მარკეტინგული პროცესების მოდელირება ბიზნეს-პროექტების მართვის სისტემაში. სტუ შრ.კრებ.: ”მას”. 2009წ. 1(6), 99-103.

მ. ოხანაშვილი, მ. ხართიშვილი. მარკეტინგული პროცესების მოდელირება თანამედროვე ტექნოლოგიის გამოყენებით. საინჟინრო სიახლენი Gtu.ge.en 2015(4). 2015წ. .