სტატიები / საქართველოში გამოცემული

ფილტრი

ფაკულტეტი/ინსტიტუტი:

დეპარტამენტები ვერ მოიძებნა

შეიყვანეთ სახელი: და გვარი:

ან

პირადი ნომერი: ან ამოირჩიეთ გამოქვეყნების თარიღი:
მოცემულ კატეგორიაში წარმოდგენილია:  20 ჩანაწერი /  26124 ჩანაწერიდან.


ძებნის განულება

კ. ღურწკაია. მარკეტინგი-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2013წ. N6, 241-262.

ნ. ღიბრაძე, ე. ხახუტაშვილი. მარკეტინგის განვითარებისადმი ახლებური მიდგომის ფილოსოფია. ჟურნალი "განათლება". 2016წ. #2, გვ.172-177.

ლ. გვაჯაია. მარკეტინგის მართვა ინოვაციურ სფეროში. ჟ. მედიცინისა და მენეჯმენტის თანამედროვე პრობლემები. 2017წ. #3, გვ.61-67.

ლ. გვაჯაია. მარკეტინგის მართვა ინოვაციურ სფეროში. მედიცინისა და მენეჯმენტის თანამედროვე პრობლემები. 2017წ. #3. გვ.გვ..61-67.

ნ. შონია, ახვლედიანი მაია. მარკეტინგის როლი საბანკო სისტემის განვითარებაში . ჟურნალი „სოციალური ეკონომიკა“. 2012წ. 3.

ო. გელაშვილი, ტაბატაძე გ.. მარკეტინგის სისტემა საავტომობილო ტრანსპორტზე . საქართველოს სახელმწიფო აგრარული უნივერსიტეტი. 2001წ. სამეცნიერო შრომების კრებული #14, თბილისი, გვ.4.

ბ. ბარკალაია. მარკეტინგის სტრატეგია ტურისტულ ბაზარზე. სტუ–ს ბიზნეს–ინჟინერინგის ფაკულტეტისა და ევროპული უნივერსიტეტის საერთაშორისო რეცენზირებადი და რეფერირებადი სამეცნიერო ჟურნალი „სოციალური ეკონომიკა” . 2013წ. №3, 0.2 ნ.თ..

ბ. ბარკალაია. მარკეტინგის სტრატეგია ტურისტულ ბაზარზე. სტუ–ს ბიზნეს–ინჟინერინგის ფაკულტეტისა და ევროპული უნივერსიტეტის საერთაშორისო რეცენზირებადი და რეფერირებადი სამეცნიერო ჟურნალი „სოციალური ეკონომიკა”. 2013წ. №3. 92-96 .

გ. იაშვილი. მარკეტინგის ფუნქციონალური სტრატეგიები მცირე ბიზნესში. . სამეცნიერო ჟურნალი ,,ხელისუფლება და საზოგადოება”. 2008წ. №3(7), ტომი I გვ. 102-114.

კ. ღურწკაია, კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია. მარკეტინგული არხების მართვა-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2015წ. N6, გვ.197-215.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო, ღურწკაია კარლი. მარკეტინგული არხების მართვა-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2015წ. N6, გვ. 147-164.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგული არხების მართვა-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2015წ. N5, გვ.147-164.

მ. ოხანაშვილი, ნეფარიძე მ.. მარკეტინგული ბიზნესპროცესების პროგრამული რეალიზაცია ახალი ტექნოლოგიებით. კომპიუტინგი/ინფორმატიკა, განათლების მეცნიერებები, მასწავლებლის განათლება ბათუმი. 2014წ. .

კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია, კ.ღურწკაია. მარკეტინგული გარემო-ლექციების კურსი. ჟ. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, გვ.182-200.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო. მარკეტინგული გარემო-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2014წ. N3, 182-200.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგული გარემო-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, 182-200.

გ. ტყეშელაშვილი, გრიგოლაშვილი ზ.. მარკეტინგული დაგეგმვა, როგორც მიზნის მიღწევის საშუალება. ჟურნ. „ეკონომიკა“ . 2014წ. 3-4.

გ. ტყეშელაშვილი, გრიგორაშვილი ზურაბი. მარკეტინგული დაგეგმვა, როგორც მიზნის მიღწევის საშუალება.. ჟურნალი "ეკონომიკა". 2013წ. # 3-4..

А. Едиберидзе, Л. Тедешвили, ე. აბუაშვილი, ე. აბესაძე. მარკეტინგული თამაშები. გამომცემლობა "ტექნიკური უნივერსიტეტი". 2009წ. 41 გვ.

რ. ოთინაშვილი, მახვილაზე კახაბერ. მარკეტინგული კვლევა - ბიზნესის რეინჟინერინგის საწყისი ეტაპი. ეკონომიკა. 2015წ. #1-2, გვ.97-106;.