სტატიები / საქართველოში გამოცემული

ფილტრი

ფაკულტეტი/ინსტიტუტი:

დეპარტამენტები ვერ მოიძებნა

შეიყვანეთ სახელი: და გვარი:

ან

პირადი ნომერი: ან ამოირჩიეთ გამოქვეყნების თარიღი:
მოცემულ კატეგორიაში წარმოდგენილია:  20 ჩანაწერი /  26114 ჩანაწერიდან.


ძებნის განულება

ბ. ბარკალაია. მარკეტინგის სტრატეგია ტურისტულ ბაზარზე. სტუ–ს ბიზნეს–ინჟინერინგის ფაკულტეტისა და ევროპული უნივერსიტეტის საერთაშორისო რეცენზირებადი და რეფერირებადი სამეცნიერო ჟურნალი „სოციალური ეკონომიკა” . 2013წ. №3, 0.2 ნ.თ..

ბ. ბარკალაია. მარკეტინგის სტრატეგია ტურისტულ ბაზარზე. სტუ–ს ბიზნეს–ინჟინერინგის ფაკულტეტისა და ევროპული უნივერსიტეტის საერთაშორისო რეცენზირებადი და რეფერირებადი სამეცნიერო ჟურნალი „სოციალური ეკონომიკა”. 2013წ. №3. 92-96 .

გ. იაშვილი. მარკეტინგის ფუნქციონალური სტრატეგიები მცირე ბიზნესში. . სამეცნიერო ჟურნალი ,,ხელისუფლება და საზოგადოება”. 2008წ. №3(7), ტომი I გვ. 102-114.

კ. ღურწკაია, კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია. მარკეტინგული არხების მართვა-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2015წ. N6, გვ.197-215.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო, ღურწკაია კარლი. მარკეტინგული არხების მართვა-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2015წ. N6, გვ. 147-164.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგული არხების მართვა-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2015წ. N5, გვ.147-164.

მ. ოხანაშვილი, ნეფარიძე მ.. მარკეტინგული ბიზნესპროცესების პროგრამული რეალიზაცია ახალი ტექნოლოგიებით. კომპიუტინგი/ინფორმატიკა, განათლების მეცნიერებები, მასწავლებლის განათლება ბათუმი. 2014წ. .

კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია, კ.ღურწკაია. მარკეტინგული გარემო-ლექციების კურსი. ჟ. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, გვ.182-200.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო. მარკეტინგული გარემო-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2014წ. N3, 182-200.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგული გარემო-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, 182-200.

გ. ტყეშელაშვილი, გრიგოლაშვილი ზ.. მარკეტინგული დაგეგმვა, როგორც მიზნის მიღწევის საშუალება. ჟურნ. „ეკონომიკა“ . 2014წ. 3-4.

გ. ტყეშელაშვილი, გრიგორაშვილი ზურაბი. მარკეტინგული დაგეგმვა, როგორც მიზნის მიღწევის საშუალება.. ჟურნალი "ეკონომიკა". 2013წ. # 3-4..

А. Едиберидзе, Л. Тедешвили, ე. აბუაშვილი, ე. აბესაძე. მარკეტინგული თამაშები. გამომცემლობა "ტექნიკური უნივერსიტეტი". 2009წ. 41 გვ.

რ. ოთინაშვილი, მახვილაზე კახაბერ. მარკეტინგული კვლევა - ბიზნესის რეინჟინერინგის საწყისი ეტაპი. ეკონომიკა. 2015წ. #1-2, გვ.97-106;.

რ. ოთინაშვილი, მახვილაძე კახაბერ. მარკეტინგული კვლევა - ბიზნესის წარმატების აუცილებელი პირობა. ბიზნეს-ინჟინერინგი. 2016წ. N1-2, გვ.82-86 ;.

კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია, კ.ღურწკაია. მარკეტინგული კვლევები-ლექციების კურსი. ჟ. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, გვ.238-255.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო. მარკეტინგული კვლევები-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2014წ. N3, გვ. 238-255.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგული კვლევები-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, 238-255.

ე. ხახუტაშვილი. მარკეტინგული კომუნიკაციის მიზანი, იერარქია და კომუნიკაციური ეფექტების სივრცითი მოდელი. საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ჟურნალ "მოამბის" დამატება,შრ.. 2008წ. 12,255-262გვ ISSN #1512-102X.

მ. ოხანაშვილი, მ. ხართიშვილი. მარკეტინგული მართვის პრობლემები და ამოცანები წარმოებაში. 21-ე საუკუნის მეცნიერებისა და ტექნოლოგიების განვითარების ძირითადი პარადიგმები. შრომები II . 2012წ. გვ.440-443.