სტატიები / საქართველოში გამოცემული

ფილტრი

ფაკულტეტი/ინსტიტუტი:

დეპარტამენტები ვერ მოიძებნა

შეიყვანეთ სახელი: და გვარი:

ან

პირადი ნომერი: ან ამოირჩიეთ გამოქვეყნების თარიღი:
მოცემულ კატეგორიაში წარმოდგენილია:  20 ჩანაწერი /  26230 ჩანაწერიდან.


ძებნის განულება

დ. ცუცქირიძე. მარიამ დედოფალი - ,,მსგავსი თამარ მეფისა შემდგომად არღარავინ". საგამომცემლო სახლი ,,ტექნიკური უნივერსიტეტი"სამეცნიერო საისტორიო ჟურნალი ,,სვეტიცხოველი". 2016წ. № 1. გვ.62–69.

ე. ბუხრაშვილი. მარიამ დემურია და ნინო ნაკაშიძე _ ქართველი მოღვაწეები. სამეცნიერო ჟურნალი `საისტორიო ვერტიკალები~. 2013წ. #27, გვ. 186-189, 2013.

ი. ქადარია. მარილიანი წყლის ინტრუზია ზღვის სიღრმით წყალსაგდებ ნაგებობებში. ენერგია, ენერგია. 2002წ. N 4(24); გვ.183-185; ISSN 1512-0120.

მ. ლომსაძე-კუჭავა. მარკეტინგ-მენეჯმენტის განვითარება საქართველოში. სტუ, „გლობალიზაცია და ბიზნესის თანამედროვე გამოწვევები“, საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის შრომების კრებული. . 2017წ. .

მ. ლომსაძე-კუჭავა. მარკეტინგ-მენეჯმენტის განვითარება საქართველოში. სტუ, „გლობალიზაცია და ბიზნესის თანამედროვე გამოწვევები“, საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის შრომების კრებული. . 2017წ. .

ნ. აჩუაშვილი, მ. ალადაშვილი. მარკეტინგი და რეკლამა ეკოლოგიუ ტურიზმში. საქართველოს მევნიერებათა აკადემიის ჟურნალ "მოამბის "დამატება შრომები. 2009წ. 1(14) გვ.99; 3 გვერდი.

კ. ღურწკაია, თათია ღურწკაია, კარლო ღურწკაია. მარკეტინგი და საზოგადოება: სოციალური პასუხისმგებლობა და მარკეტინგის ეთიკა- ლექციების კურსი. ჟ. სოციალური ეკონომიკა . 2013წ. N 6, გვ. 263-278.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო. მარკეტინგი და საზოგადოება: სოციალური პასუხისმგებლობა და მარკეტინგის ეთიკა- ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2013წ. N6.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგი და საზოგადოება: სოციალური პასუხისმგებლობა და მარკეტინგის ეთიკა- ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2013წ. N6, 263-278.

ე. ხახუტაშვილი. მარკეტინგი და ფსიქოლოგიური ასპექტი. სტუ, განათლება. 2011წ. 3; 150-155 გვ. ISSN №1512-102X.

კ. ღურწკაია, კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია. მარკეტინგი ინტერნეტის ეპოქაში-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2015წ. N6, გვ.178-196.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო, ღურწკაია კარლი. მარკეტინგი ინტერნეტის ეპოქაში-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2015წ. N5, გვ. 124-146.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგი ინტერნეტის ეპოქაში-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2015წ. N5, გვ.124-146.

ნ. ბუთხუზი. მარკეტინგი ლოგისტიკურ კომპანიებში. საერთაშორისო პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი ,,ინტელექტი". 2012წ. #3(44).

მ. სოსელია, თ. როსტიაშვილი. მარკეტინგი მცირე ბიზნესის სფეროს დარგებში. . 2012წ. შ. მესხიას ზუგდიდის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი, შრომების კრებული . გამომცემლობა უნივერსალი, , 2012.

კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია, კ. ღურწკაია. მარკეტინგი სამრეწველო ბაზრებზე-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2014წ. N3, გვ.223-237.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო. მარკეტინგი სამრეწველო ბაზრებზე-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2014წ. N3, გვ. 223-237.

კ. ღურწკაია. მარკეტინგი სამრეწველო ბაზრებზე-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2014წ. N3, 223-237.

ე. ხახუტაშვილი. მარკეტინგი ტელეკომუნიკაციაში. საქ.განათლების მეცნიერებათა აკადემია;საქ.განათლ.მეც.აკადემიის ჟ.მოამბის დამატება შრომები. 2010წ. 1/16; გვ. 200-205; ISSN №1512-102X.

ე. მალანია, ე. მაღლაკელიძე;. მარკეტინგი, როგორც მომხმარებლის ღირებულების მართვის ინსტრუმენტი. . ჟურნალი ეკონომიკა . 2010წ. # 7 – 9.