სტატიები / საქართველოში გამოცემული

ფილტრი

ფაკულტეტი/ინსტიტუტი:

დეპარტამენტები ვერ მოიძებნა

შეიყვანეთ სახელი: და გვარი:

ან

პირადი ნომერი: ან ამოირჩიეთ გამოქვეყნების თარიღი:
მოცემულ კატეგორიაში წარმოდგენილია:  20 ჩანაწერი /  26114 ჩანაწერიდან.


ძებნის განულება

მ. ამირგულაშვილი. პოლიტიკური კულტურის აქტუალური საკითხები. საისტორიო ვერტიკალები. 2006წ. .

დ. ცუცქირიძე. პოლიტიკური კულტურის ზოგიერთი ასპექტი, . განათლება. 2013წ. № 2, გვ. 321–328.

ი. კალანდია. პოლიტიკური კულტურისა და დემოკრატიის ურთიერთობა. . ჟურნალი „სოციალური ეკონომიკა“, №6, თსუ-ს გამომცემლობა, თბილისი, . 2009წ. .

ა. სონღულაშვილი. პოლიტიკური ლიდერის იმიჯი. ახალი და უახლესი ისტორიის საკითხები, უნივერსალი. 2011წ. #1, გვ. 152-169.

ვ. შუბითიძე. პოლიტიკური ლიდერის იმიჯი. ომეგა. 2002წ. N3.

ნ. ჟველია. პოლიტიკური ლიდერის როლი სახელმწიფო მართვის სისტემაში. საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი „ხელისუფლება და საზოგადოება“. სტუ, თბილისი. 2016წ. #1 (37), გვ. 5-12.

ე. ბუხრაშვილი, ქეთი ჯიჯეიშვილი. პოლიტიკური ლიდერობის მოტივაციის ინდიკატორები. საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. საქართველოს საინჟინრო აცადემია ყოველკვარტალური რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო ჟურნალი `ბიზნეს-ინჟინერინგი~. 2013წ. #3, 218-222, თბილისი, 2013.

ი. კვესელავა. პოლიტიკური მართვის ტექნოლოგიები. თბილისი, სტუ-ს შრომები, #3. 2004წ. .

ლ. ოსიძე. პოლიტიკური მარკეტინგის გამოყენება თანამედროვე არჩევნებში. "საისტორიო ვერტიკალები". 2008წ. N15, თბ. 2008.

რ. მიშველაძე. პოლიტიკური ორომტრიალი. . საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი ,,საისტორიო ვერტიკალები’’, №30, თბილისი,. 2014წ. .

ლ. შაიშმელაშვილი. პოლიტიკური პარტიები და პარტიული სისტემები. ჟურნალი ომეგა. 2000წ. #8, გვ. 7–11.

ჰ. კუპრაშვილი, ვ. დოლიძე. პოლიტიკური პარტიის განსაზღვრისათვის. პოლიტოლოგიის საკითხები, საზ. "ცოდნა". 2000წ. ნაწილი I, გვ. 39-55.

ჰ. კუპრაშვილი. პოლიტიკური პროცესის რეალიზაციის ინფორმაციული ასპექტები. ჟურნ. “საისტორიო ვერტიკალები”. 2003წ. # 4, გვ. 52-54.

გ. ბაღათურია, ნ. ხუნაშვილი. პოლიტიკური რეალიზმი და საქართველო. სტუ. საერთაშორისო კონფერეცია. 2016წ. სამეცნიერო ჟურნალი ,,ხელისუფლება და საზოგადოება" #2(38) გვ.5-16.

ვ. შუბითიძე. პოლიტიკური რეკლამა. სტუ ყოველწლიური სამეცნიერო კრებული. 2004წ. N3.

ქ. ჯიჯეიშვილი. პოლიტიკური რეკლამის როლი საარჩევნო კამპანიაში . ჟურნ. ვერბალური კომუნიკაციური ტექნოლოგიები. 2010წ. საერთაშორისო კონფერენციის მასალები, თბ.,.

გ. დარცმელია. პოლიტიკური რეჯიმის ტიპეპი. გამომც. "ბერიკა", სამეცნიერო ძიებანი. 2010წ. ტ.VI, გვ. 60-65.

ხ. ბერიშვილი. პოლიტიკური რისკები საერთაშორისო ბიზნესსი. ჟურნალი ეკონომიკა. წ. #3–6. გვ250–257. 2010.

რ. ღიბრაძე. პოლიტიკური სოციალიზაცია. ჟურნალი მაცნე . 2009წ. #2, 11 გვ..

რ. ღიბრაძე. პოლიტიკური სოციოლოგია. ჟურნალი საისტორიო ვერტიკალები. 2008წ. #17, 8 გვ..