სტატიები / საქართველოში გამოცემული

ფილტრი

ფაკულტეტი/ინსტიტუტი:

დეპარტამენტები ვერ მოიძებნა

შეიყვანეთ სახელი: და გვარი:

ან

პირადი ნომერი: ან ამოირჩიეთ გამოქვეყნების თარიღი:
მოცემულ კატეგორიაში წარმოდგენილია:  20 ჩანაწერი /  26114 ჩანაწერიდან.


ძებნის განულება

ქ. გიორგობიანი. რედაქტირება-რთული შემოქმედებითი პროცესი. სტუ. "განათლება". 2015წ. N2 (13). გვ.115-119.

ქ. გიორგობიანი. რედაქტირების განსხვავებული კრიტერიუმები. სტუ. "განათლება". 2016წ. # 3 (16) გვ.49-53.

ქ. გიორგობიანი. რედაქტორისა და ავტორის ერთობლივი მუშაობის მიზანი და შედეგი. სტუ. "განათლება". 2016წ. N1 (15). გვ. 104-111.

შ. ნემსაძე, გიუაშვილი მარინე. რევერსიულად ჩართვადი დინისტორის დიაგნოსტიკის შესახებ. ენერგია. 2013წ. N1 (65).

ე. გვენეტაძე. რევოლუცია სამხედრო სფეროში და საერთაშორისო უსაფრთხოების ზოგიერთი საკითხი. . საისტორიო ვერტიკალები. 2016წ. #34. 79-84.

ს. ხიზანიშვილი. რევოლუციის ფენომენის კამიუსეული შეფასება. "უნივერსალი", აკადემიკოს სერგი ჯიქიას დაბადების 110 წლისთავისადმი მიძღვნილ რესპუბლიკურ სამეცნიერო კონფერენციაზე წაკითხული მოხსენებები. 2009წ. გვ. 436-440.

თ. პაპუაშვილი, ვ. ჯღამაია, მ.სულამანიძე. რეზინობიტუმებისა და პოლიმერბიტუმების რეოლოგიური თვისებები. ჟურნალი "მშენებლობა". 2016წ. ISSN 1512-3936 , #3(42). –გვ.95-101..

ნ. ოთხოზორია, ზ. აზმაიფარაშვილი, ნარჩემაშვილი მედეა. რეზონანსული სიხშირის განსაზღვრის მათემატიკური მოდელირება. მართვის ავტომატიზებული სისტემები. შრომები. #1 (10), თბილისი, . 2012წ. #1 (10).

ა. ბოლქვაძე. რეინჟინერინგი და პროცესული მართვის სრულყოფის საკითხისადმი. ჟურნალი "ბიზნეს-ინჟინერინგი". 2017წ. N1-2 , გვ 92-95.

მ. ზუბიაშვილი, ა.მარუაშვილი. რეინჟინირინგი და მისი მნიშვნელობა ბიზნესის განვითარებაში. . 2008წ. # 5-6.

ა. ლეჟავა, მ. ცინცაძე. რეიტინგული შეფასება ზოგად ქიმიაში . სახელმძღვანელო, სტუ-ს გამომც. 70გვ.. 2006წ. .

კ. ღურწკაია, კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია. რეკლამა და ფაბლიკ რილეიშენზი-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2015წ. N4, გვ.186-203.

თ. ღურწკაია, ღურწკაია კარლო, ღურწკაია კარლი. რეკლამა და ფაბლიკ რილეიშენზი-ლექციების კურსი. ჟ.სოციალური ეკონომიკა. 2015წ. N4, გვ. 146-166.

კ. ღურწკაია. რეკლამა და ფაბლიკ რილეიშენზი-ლექციების კურსი. სოციალური ეკონომიკა . 2015წ. N4, გვ. 146-166.

ჯ. კანკაძე, ა.კანკაძე, ლ.კაკაურიძე, მ.ზუბიაშვილი. რეკლამა როგორც ინფორმაციის წყარო. საქართველოს საავტომობილო ინსტიტუტი; შრომები # 2.. 2005წ. გვ. 282-288.

გ. აბულაძე. რეკლამის ისტორია და დღევანდელობა. საქართველოს ახალგაზრდა მეცნიერთა საზოგადოებრივი აკადემია. საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი „ინტელექტუალი“. 2010წ. 13 (გვ. 37 - 41).

შ. მინჯორაია, გ.მინჯორაია. რეკომენდაციები კერძო ბიზნესის წამომწყებთათვის. ბიზნეს-ინჟინერინგი. 2012წ. ნომერი 4. გვერდი 12.

თ. აფაქიძე, ჯ.იოსებიძე,, ვ.ბოგველიშვილი,, ე.დარჩიაშვილი. რეკომენდაციების დამუშავება საქართველოში საგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევების შემცირებისათვის.. სამეცნიერო-ტექნიკური ჟურნალი "ტრანსპორტი და მანქანათმშენებლობა"... 2012წ. თბილისი, N1(23), გვ.49-55.

ბ. ბარკალაია. რეკრეაციის გამოყენების ეკონომიკური ზეგავლენის გაზომვა. რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო ჟურნალი „ბიზნეს–ინჟინერინგი” (სტუ) . 2014წ. №3. 0,25 ნ.თ..

ბ. ბარკალაია. რეკრეაციის გამოყენების ეკონომიკური ზეგავლენის გაზომვა. რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო ჟურნალი „ბიზნეს–ინჟინერინგი” (სტუ). 23წ. №3..