კონფერენციები / საერთაშორისო, საქართველოში სხვა

ფილტრი

ფაკულტეტი/ინსტიტუტი:

დეპარტამენტები ვერ მოიძებნა

შეიყვანეთ სახელი: და გვარი:

ან

პირადი ნომერი: ან ამოირჩიეთ გამოქვეყნების თარიღი:
მოცემულ კატეგორიაში წარმოდგენილია:  20 ჩანაწერი /  4203 ჩანაწერიდან.


ძებნის განულება

ე. ბარათაშვილი. ტურიზმის მარკეტინგი და მისი თავისებურებანი. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 2010წ. საერთაშორისო კონფერენცია. ტრაბზონი.

ე. მალანია, ე. მაღლაკელიძე. ტურიზმის მარკეტინგი ინტერაქტიული უნდა იყოს. . ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახ. უნივერსიტეტის პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი.. 2013წ. .

ბ. ბარკალაია. ტურიზმის პოტენციალი, განვითარების ფორმები და პროდუქტი. მე–II საერთაშორისო სამეცნიერო პრაქტიკული კონფერენცია ,,ეკონომიკა და ბიზნესი“ ბათუმი. . 4წ. #2. 2011წ. .

ბ. ბარკალაია. ტურიზმის პოტენციალი, განვითარების ფორმები და პროდუქტი. ბათუმის შ.რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 2011წ. მე–II საერთაშორისო სამეცნიერო პრაქტიკული კონფერენცია ,,ეკონომიკა და ბიზნესი“ ბათუმი. #2. 387-393.

გ. ჯოლია, გ. ჯოლია. ტურიზმის პოტენციალი, განვითარების ფორმები და პროდუქტი. ”ტურიზმი: ეკონომიკა და ბიზნესი”/ შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; აჭარის არ ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი.. წ. გვ. 387-392. ISBN 978-9941-17-315-8.

ე. მენაბდე-ჯობაძე. ტურიზმის როლი ქვეყნის სოციალურ-ეკონომიკურ განვითარებაში . შოთა რუსთაველის სახელობის ბათუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 2014წ. “ტურიზმი: ეკონომიკა და ბიზნესი”, ბათუმი 2014 გვ. 76-80 .

შ. მეტრეველი, დ.კბილაძე. ტურიზმის სატელიტური ანგარიშები საქართველოს ეროვნულ ანგარიშთა სისტემაში. მე-II საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია „ტურიზმი: ეკონომიკა და ბიზნესი“ / შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი . 2011წ. გამომცემლობა "უნივერსალი" ISBN 978-9941-17-315-8 გვ.644-650.

დ. ბიბიჩაძე. ტურიზმის სოციალურ-ეკონომიკური არსი და განვითარების თავისებურებანი. . 2011წ. II საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია. ბათუმი ჟურნალი „ტურიზმი, ეკონომიკა და ბიზნესი“.

მ. ვანიშვილი, ბიბიჩაძე დავით. ტურიზმის სოციალურ-ეკონომიკური არსი და განვითარების თავისებურებანი. II საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია: „ტურიზმი: ეკონომიკა და ბიზნესი”/შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 2011წ. II საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენციის შრომები, გვ.196-201 .

შ. მეტრეველი. ტურიზმის სტატისტიკის ფორმირების ძირითადი საკითხები საქართველოში. პროფესორ-მასწავლებელთა საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია თემაზე: „გლობალიზაციის სოციალურ-ეკონომიკური და სამართლებრივი გამოწვევები და მათი გადაწყვეის გზები“. 2009წ. თბილისის ეკონომიკურ ურთიერთობათა სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შ. მეტრეველი. ტურიზმის წვლილი საქართველოს ეკონომიკის განვითარებაში. მე–IV საერთაშორისო სამეცნიერო პრაქტიკული კონფერენცია ,,ეკონომიკა და ბიზნესი“ /შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 2013წ. გამომცემლობა "უნივერსალი" ISBN 978-9941-22-030-2 გვ.79-84.

ნ. ლაზვიაშვილი, ე. კავთიძე. ტურისტულ კომპანიაში კონტროლის ჩატარების პროგრამა. V საერთაშორისო სამეცნიერო–პრაქტიკული კონფერენცია, შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, 5–6 ივლისი. 2014წ. შრომების კრებული, გვ. 205–208.

ნ. ლაზვიაშვილი, თ. ზანდუკელი. ტურისტულ კომპანიაში რისკების ანალიზისა და შეფასების მეთოდების შესახებ . კონფ."ტურიზმი: ეკონომიკა და ბიზნესი", შოთა–რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი,4–5 ივნისი. 2011წ. შრომების კრებული, გვ. 655–658.

ე. მალანია. ტურისტული ბიზნესის საბაზრო შესაძლებლობის ანალიზი საქართველოში. ქუთაისის უნივერსიტეტი. 2017წ. ეკონომიკა, ბიზნესი და ტურიზმი: აქტუალური პრობლემები, მიღწევები და ინოვაციები. 11-12.11.2017. გვ.173 .

გ. ყურაშვილი, რ. ქინქლაძე. ტურისტული ბიზნესის სპეციფიკა და პერსპექტივა. ბათუმის შ. რუსთაველის სახ.უნივერსიტეტი,. 2013წ. IV საერთაშორისო სამეცნიეროკონფერენცია "ინოვაციები ტურიზმში; ეკონომიკა და ბიზნესი".

რ. ქინქლაძე. ტურისტული ბიზნესის სპეციფიკა და პერსპექტივა. . ბატუმის სოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 2013წ. IV საერთშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენციის ,,ინოვაციები ტურიზმში: ეკონომიკა და ბიზნესი“ შრომების კრებული. გამომცემლობა ,,უნივერსალი“. .

ა. აბრალავა. ტურისტული კლასტერების განვითარების ანალიზი. ბათუმის სახელმწიფო საზღვაო აკადემია. პირველი რეგიონული სიმპოზიუმი თემაზე: "საკრუიზო ტურიზმი – მსოფლიო გამოცდილება და მისი განვითარების პერსპექტივები შავი ზღვის რეგიონში". . 2014წ. შრომები – IV. ბათუმი, . გვ. 26-31.

მ. ლომიძე. ტურისტული კომპანიის იმიჯის ფორმირების ძირითადი ტექნოლოგიები. . .მდგრადი ტურიზმი: ეკონომიკა და ბიზნესი. III საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია. . 2012წ. ტექნოლოგიები. 2-3 ივნისი, ბათუმი, 2012. გვ.344-348. .

შ. მეტრეველი. ტურისტული მომსახურებისა და ტურისტული პროდუქციის გაანგარიშების თავისებურებანი. საერთაშორისო სამეცნიერო - პრაქტიკული კონფერენცია. 2014წ. .

მ. ზუბიაშვილი, ნ.სესაძე. ტურისტული პროდუქტის ბუღალტრული აღრიცხვის თავისებურებები. . 2011წ. ეკონომიკა და ბიზნესი. ტურიზმი.